Nowoczesny dom mody założony 35 lat temu już od wielu lat jest wynacznikiem klasy i gwarantem wysokiej jakości materiałów. Włoska marka założona przez parę Domenico Dolce i Stefano Gabbana niewątpliwie odniosła sukces. Słynne inicjały D&G rozponawalne są na całym świecie. Jak zatem wyglądała historia tej marki?
Dolce&Gabbana – jak oni się poznali?
Ich historia jest dość zaskakująca, Domenico Dolce to rodowity Sycylijczyk, który od początku miał chętkę do krojenia materiałów i tworzenia ubrań. Miał też trochę łatwiej niż jego późniejszy partner, gdyż jego ojciec też był krawcem i miał własny zakład. Nawet już 6-letni Domenico szkolił się pod czujnym okiem swego taty. Na studia wyjechał do Mediolanu, aby szkolić się projektowania. Przerwał jednak naukę, gdyż uznał, że zdobył wystarczającą wiedzę. Jego marzeniem było dołączenie do wielkiego Armaniego!Stefano Gabbana nie miał tak łatwo. Urodził się w Mediolanie, co mogłoby teoretycznie mu ułatwić, gdyż to jedna ze stolic mody. Jednak jego matka była praczką, a ojciec pracował w drukarni. Jednak Stefano ukończył studia designerskie w Rzymie. Po czym wrócił do swojego rodzinnego miasta. Gdy na poważnie planował zająć się fachem, dołączył do zespołu…w którym pracował właśnie Domenico!
Dolce&Gabbana – pierwsza kolekcja
I w ten właśnie sposób w 1980 roku ta para spotyka się najpierw na poziomie zawodowym. Już 2 lata później współpracują w firmie, a w 1985 r. świat ujrzała ich pierwsza kolekcja, która zachwyciła świat, a była obrandowana ich nową marką!
Dolce&Gabbana – perfumy
Obecnie oprócz cudownych ubrań słynnej pary, możemy na rynku zobaczyć wszelkiej maści dodatki, jak torebka, okulary, paski, a także perfumy! Ciekawą kolekcję możecie znaleźć w naszym sklepie. Można wymienić np. Dolce&Gabbana Light Blue lub Dolce&Gabbana The One For Men, a także klasyczny Dolce&Gabbana The One!
Aby zapewnić jak najlepszą obsługę, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o Twoim urządzeniu używamy technologii takich jak pliki cookies. Zgoda na te technologie pozwala nam przetwarzać dane takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcjonalności.
Funkční
Zawsze aktywne
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Preferencje
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyczne
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Przechowywanie lub dostęp techniczny,
który jest używany wyłącznie do celów
statystycznych.
Marketing
"Przechowywanie lub dostęp techniczny
jest niezbędny do tworzenia profili
użytkowników, do wysyłania reklam lub
śledzenia użytkownika w witrynie lub w
wielu witrynach w celach marketingowych."