admin | 5 listopada, 2015 |
Pod koniec sierpnia 2015 roku marka Hugo Boss wprowadziła nowy zapach dla mężczyzn Boss The Scent. Czy ma szansę powtórzyć spektakularne sukcesy swoich poprzedników? Wiele wskazuje, że tak.
Roznieć pasję i namiętność, rozpylając na swojej skórze urzekający eliksir, który snuje fascynującą opowieść o sztuce uwodzenia. Kusząca woda rozwija się subtelnie, systematycznie i intensywnie. Odsłania swoje najlepsze karty bez pośpiechu – niczym wyrafinowany pokerzysta. Nowy aromat dedykowany jest charyzmatycznym mężczyznom, którzy potrafią zaintrygować innych swoją tajemniczą osobowością i aurą niedostępności. Z pewnością, o ich obecności nie jest łatwo jest zapomnieć.
Afrodyzjakalna esencja kryje w sobie szalenie frapującą głębię, która przyciąga niczym magnes. Przemawia szeptem zmysłowości – jak dryfujące fale na morzu unoszące się aż do nieba i spokojnie docierające w kierunku wybrzeża. Tutaj muszę przyznać, że marka mistrzowsko wyraziła pewien rodzaj niemal filmowego napięcia, który z precyzją sapera rozbraja pod koniec.
Co z pewnością przyciąga wzrok, to unikalny flakon. Hugo Boss postawił na klasyczny design w nowoczesnej odsłonie. Prezentuje on sugestywny sok z bursztynu umieszczony w srebrnej klatce, oddający pasję, temperament oraz dynamiczną moc uwodzenia.
Luksusowy zapach Boss The Scent łączy w sobie oryginalne niuanse aromatyczne z Afryki w dosyć klasycznych acz interesujących odcieniach. Namiętna gra toczy się w zakresie zrównoważonej i ciepłej harmonii, z lekką nutką nonszalancji. Wprowadzenie to porywające tony imbiru, natomiast charyzmatyczny podmuch pożądania w sercu został zmieszany z nostalgiczną magią lawendy.
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: imbir
Nuta serca: maninka, lawenda
Nuda podstawy: skóra
W kampanii reklamowej kolejnego dzieła światowego imperium mody występuje nowy ambasador marki – aktor Theo James. Tożsamość Hugo Boss to symbol nowoczesnego i atrakcyjnego mężczyzny, cechy idealnie pasujące do 30-letniej gwiazdy superprodukcji science-fiction. W oświadczeniu prasowym, James wyraził swoje emocje wobec prestiżowej nominacji. “Jestem zaszczycony, że reprezentuję Boss Parfums jako ambasador w najnowszej kampanii The Scent. Od dłuższego czasu podziwiam markę za osiągnięcie idealnej równowagi pomiędzy klasyczną a współczesną stylistyką. Przedsięwzięcie oddaje kultowego ducha firmy i odzwierciedla mój własny gust…”