admin | 26 lutego, 2023 |
Świat perfum i świat mody mają ze sobą coś wspólnego – trendy przychodzą i odchodzą, marki wciąż wymyślają nowe zapachy, starsze modele odchodzą w zapomnienie, a na ich miejsce pojawiają się nowe. W obu przypadkach pojawia się jednak ponadczasowy klasyk, który urzekł klientów na tyle, że producent nawet nie myśli o schowaniu go do szuflady zapomnienia.
Druga połowa poprzedniego stulecia również pozostawiła takie dzieła światu perfum. Prawda jest taka, że męskie zapachy odniosły większy sukces, najwyraźniej mężczyźni nie są tak skłonni do próbowania nowych rzeczy, jak ich delikatniejsze połówki. Jeśli więc masz ochotę na koncert klasycznych perfum, zanurz się w jednym z poniższych zapachów.
Najstarszym produktem w naszej ofercie jest woda toaletowa dla mężczyzn Aramis for Men z 1966 roku. Przeznaczona jest dla mężczyzn lubiących klasykę i powrót do tradycji, a wydaje się, że takich ludzi jest jeszcze dziś pod dostatkiem. Kompozycja zapachowa oparta jest na niezwykle mocnych i męskich nutach z bardzo intensywnym aromatem skóry. Zapach ten jest szczególnie popularny w USA.
Już dwa lata po tej wodzie toaletowej światło dzienne ujrzała hiszpańska woda kolońska Antonio Puig Agua Brava. Energetyczny męski zapach przypadnie do gustu użytkownikom prowadzącym aktywny tryb życia. W wyrafinowanej drzewnej, omszałej wodzie kolońskiej mieszają się akordy świeżej zieleni, szlachetnego drewna i erotycznego piżma. Nawet w naszym regionie zapach ten jest w centrum uwagi od lat 70., kiedy tu przybył.
Zapach dla mężczyzn Azzaro Pour Homme również ugruntował swoją wyjątkowość. Narodził się w 1978 roku, a za jego powstaniem stała zupełnie nowa technika łączenia 320 różnorodnych składników, z których ponad połowa była pochodzenia naturalnego. To magiczny koktajl świeżych, anyżkowych, aromatycznych i drzewnych nut – idealna harmonia kultywowanej męskości.
AZZARO POUR HOMME
Nawet niedrogie perfumy mogą być ponadczasowe. Dowodzi tego woda toaletowa dla kobiet Gloria Vanderbilt Vanderbilt z 1982 r. Nie tylko istnieje na rynku od ponad 40 lat, ale w 1983 r. została także ogłoszona perfumami roku przez FIFI. A jaki to jest zapach? Klasyczny, orientalny i niezwykle kobiecy.
Jednak lata 80. były również dobre dla luksusowych perfum. 40 lat temu marka Amouage wprowadziła na rynek swój pierwszy dodatek zapachowy. Gold pour Femme w luksusowej złotej butelce oferuje intensywny kwiatowy zapach wzbogacony orientalnymi składnikami, takimi jak ambra, cedr i drzewo sandałowe. Wyjątkowość perfum podkreślają nuty ambry i kadzidła.
Ostatnia dekada ostatniego tysiąclecia ma też swoje gwiazdy. A Burberry może pochwalić się znakomitą parą wody toaletowej Burberry For Men i wody perfumowanej Burberry for Women. Para została wprowadzona na rynek w 1995 roku. Męska woda toaletowa to drzewno-aromatyczny zapach, który podkreśla Twoją silną i męską stronę, perfumy dla kobiet łączą akordy soczystych owoców, ciepły zapach drewna i odurzające nuty kwiatowe.
Ten sam okres dał światu wodę kolońską dla kobiet Bill Blass Nude. Perfumy te pochodzą z kwiatowo-aldehydowej rodziny zapachów. Aldehydy to syntetyczne substancje wzmacniające i łączące zapachy. Przynoszą uczucie mydlanej czystości i mogą być dostrojone do tonów kwiatowych, cytrusowych, zielonych i innych. Pionierem zapachów aldehydowych są słynne perfumy Chanel No.5.
BURBERRY