• Perfumy
    • Tipy i inspiracje
      • Trendy w makijażu
      • Pielęgnacja
    • Ciekawostki
    • O nas
      • Jak kupować
    • Home
    • Perfumy Damskie perfumy
    • Najbardziej oryginalne flakony część 2

    Najbardziej oryginalne flakony część 2

    admin | 2 czerwca, 2022 |

    W pierwszej części serii o najciekawszych flakonach perfum przedstawiliśmy dzieła projektantów mody i gwiazd popu. Jednak także wiele znanych marek modowych nie pozostaje w tyle w kreatywności i zachwyca swoich klientów nie tylko samymi zapachami, ale także wyglądem.

    Marka Moschino słynie z zabawnej i rozrywkowej mody. Żartobliwość i pomysłowość odzwierciedlają się również w butelkach ich pachnących akcesoriów. Zdecydowanie najbardziej godne uwagi są Moschino Toy Boy i Toy 2, których flakony przypominają pluszowe misie. Trzeba także wspomnieć o Funny! ze srebrnym korkiem w kształcie serca i “pograffitowanym” Cheap And Chic I Love Love.

    Za legendarne uważane są również flakony włoskiej marki modowej Police, której początki sięgają lat 80., kiedy zaczęła ona produkować okulary przeciwsłoneczne. Jej asortyment stopniowo się poszerzał, a w 1997 roku dołączyły do niego perfumy, w większości zamknięte w pojemnikach w kształcie czaszki w różnych kolorach i modyfikacjach, które odzwierciedlają nazwy poszczególnych perfum.

    Z kolei zapachy Niny Ricci są kojarzone z bardzo kobiecymi flakonami. Kilka z nich charakteryzuje się okrągłymi kształtami przypominającymi jabłko i przeważnie złotymi detalami. Premier Jour ma też nietypową butelkę, składającą się z trzech pozornie odrębnych części.

     

    Guess, niezwykle popularny amerykański producent mody i akcesoriów, również trafił do świata perfum. Większość ich opakowań jest stonowana i prosta, ale w przypadku damskiej wody perfumowanej GUESS Women i męskiej wody toaletowej GUESS Man Gold, butelki sprytnie wpasowały się w projekt pierwszej litery nazwy marki. Warto również wspomnieć o zapachu dla pań Dare. Szyjkę flakonu ozdobiono łańcuszkiem.

    W Bvlgari z kolei zabawiono się butelkami wody toaletowej Omnia, które tworzą dwie pasujące do siebie części. Poszczególne zapachy różnią się od siebie nie tylko kolorami, ale także wyszukanymi metalowymi pojemnikami. Do wyboru srebro, koral, róż, fiolet i złoto.

     Inne urocze dodatki do Twojej kolekcji perfum z charakterystycznymi flakonami to również Kenzo Jugnel L Élephant z figurką słonia na korku, Pepe Jeans For Her, który skrywa się w błyszczącym koralowym kielichu, czy Cacharel Yes I am Pink First w butelce w kształcie pomadki. Podobał Ci się artykuł o najbardziej oryginalnych flakonach? Przeczytaj również pierwszą część, a także możesz oczekiwać następnej, w której przyjrzymy się niedrogim i luksusowym sztukom złota.

    Popularne artykuły

    Odsłoń z nami sekrety koreańskiej urody

    Pomysły dotyczące prezentów: Nowości i sprawdzone klasyki

    Black Friday: nie przegap tych kawałków!

    2014 - 2025 © elnino parfum, s.r.o.
      • No translations available for this page
        Odmówić
        Aby zapewnić jak najlepszą obsługę, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o Twoim urządzeniu używamy technologii takich jak pliki cookies. Zgoda na te technologie pozwala nam przetwarzać dane takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcjonalności.
        Funkční Zawsze aktywne
        Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
        Preferencje
        The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
        Statystyczne
        The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Przechowywanie lub dostęp techniczny,
        który jest używany wyłącznie do celów
        statystycznych.
        Marketing
        "Przechowywanie lub dostęp techniczny
        jest niezbędny do tworzenia profili
        użytkowników, do wysyłania reklam lub
        śledzenia użytkownika w witrynie lub w
        wielu witrynach w celach marketingowych."
        Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
        Edytować
        {title} {title} {title}